AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ
AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

Friday, December 16, 2016

Какъв е твоят празничен дух?? - и Коледни бутер елхички с крем / Vanilla Pudding Puff Pastry Christmas Trees



Този път мисля да споделя впечатления не от конкретен продукт, а от предколедната кампания на предпочитан от мен бранд...


No automatic alt text available.

Коледа е времето в годината, когато от всички страни ни изкушават какви ли не реклами, предложения, игри и изкушения - и въпреки че ме зареждат с настроение и празничен дух, рядко успявам да си открадна време самата аз да се включа... Но играта на BELLA тази година: "Какъв е твоят празничен дух?" категорично ме спечели!!
И аз не бих могла да го измисля по-добре :))

Забавна идея!
И страхотни НАГРАДИ!!

... ммм, наградите...

Признавам си, че се поддадох на изкушението и  се включих с удоволствие в играта :))
И от раз бях разкрита като непоправим мечтател!!
Което е самата истина!! Вечният оптимист - това съм аз - от ония, които знаят, че винаги може да стане и по-зле, но въпрели това са щастливи и се забавляват с настоящето.

Но пък от друга страна си дадох сметка, че освен мечтател, съм и запален кулинар, авантюрист по душа и абсолютно социализиран традиционалист - така че всички награди от играта са си направо като за мен ;)



Искам ги всичките :)

А вие проверихте ли вече какъв е вашият празничен дух?? :)

Убедена съм, че в който и край на света да празнуваме, колкото и да сме повлияни от регионални, етнически и съвременни явления и тенденции - зрънце от изконно българското продължава да живее в нас... Без това да ни пречи да се забавляваме заедно със света и хората около нас!!

И  понеже в моето Коледно пожелание от играта на БЕЛЛА ставаше дума за домашен уют и сладко похапване на Коледни лакомства край елхата - ви предлагам една бърза и вкусна рецепта за Коледни бутер елхички с крем :)




Необходими продукти:

1 опаковка (800 г) замразено бутер тесто BELLA
200 г готов ванилов пудинг
1-2 с.л. пудра захар, за поръсване
2-3 резеца звездички - в различни размери, но става и с един размер :)



Начин на приготвяне:

Размразяваме бутер тестото, като го прехвърлим от предната вечер в хладилника или за около 40 минути на стайна температура.
Загряваме предварително фурната до 220С или 200С с вентилатор и покриваме дъното на 2 плитки тава с хартия за печене (или печем звездичките на два пъти).
Разстиламе бутер тестото върху леко набрашнена работна повърхност и леко разточваме с точилка.
Потапяме всеки от резците в бращно и изрязваме равен брой звездички от всеки размер.
Подреждаме звездичките в покритата с хартия за печене тава на разстояние една от друга и печем в предварително загрята до 220С или 200С с вентилатор фурна 10-12 минути, или до златисто.
Слепваме ги със студен пудинг, като започваме от най-голямата и подреждаме всяка следваща , така че връхчетата на всички да се разминават.
Последната - най-малката звездичка, постаяме полуизправена.



Поръсваме с пудра захар и поднасяме с любима гореща напитка :)


3 comments:

  1. Мина, не съм фен на продуктите на Белла, нито на Фейсбук, но определено съм фен на твоите вкусни и красиви произведения! Снимките ти са умопомрачителни!

    ReplyDelete
  2. Много находчива рецепта,Мина,освен че се приготвя лесно и бързо,резултатът е впечатляващ,красив,вкусен и забавен,точно за празници!

    ReplyDelete

Blogging tips