AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ
AROMAS HOUSE - МАГАЗИНИ ЗА СЛАДКАРСКИ ИНСТРУМЕНТИ И МАТЕРИАЛИ

Wednesday, August 24, 2011

Запечено сирене с мед и орехи и още награди / Roasted Honey and Walnuts Cheese and More Awards



Една от любимите ми бързи рецепти, когато времето прекарано в кухнята трябва да е кратко, а резултатът :) на ниво!!


Необходими продукти:
за 2 порции

2 плочки сирене (общо 400 г) , изкиснато за 20-ина минути
2 шепи орехи, едро нарязани
2 с.л. мед
2 щипки сух босилек
листенца свеж босилек за декорация, по избор


Начин на приготвяне:

Поставяме сиренето в подходящ съд или отделни съдове за печене.
Поръсваме всяка от плочките с орехите.
Поливаме с мед и поръсваме със сухия босилек.
Печем на горен реотан (грил) на 160С около 8-10 минути, или до златиста коричка
Гарнираме с листенца свеж босилек, по избор.

И поднасяме веднага - директно в съда, в който е приготвено - или в плитка чинийка, полято със соса от печенето.


Аз лично никога не бих се отказала и от чаша бяло вино :) със сиренето - или червено ;) според сезона...


И най-после и за наградите :)

Тази вкусна награда получих от две невероятни кулинарки: Еликсир @ Кулинарен еликсир и Ина @ Osсigеno, на които искам специално да благодаря за вниманието - всяка от тях е източник на неизчерпаемо вдъхновение за мен!! Благодаря ви, Еликсирче и Ина :)


Аз от своя страна бих искала да я споделя с други две кулинарни вдъхновителки:

Траяна @ Вълшебства в кухнята
и
Сабина @ Кулинарна магия

Следващата награда получих от Таня @ Аз готвя ...една кулинарна авантюра и Буба @ Sugar Coated Nothings - две момичета с фантастични кулинарни умения и хрумвания:


И искам да я споделя с две дами, чиито предложения са много вдъхновяващи:

Павлина @ Casa Perfetta
и
Калина @ Приказки ...с канела


Получих и една много специална и ласкаеща ме награда от Гуинет @ Good for the Soul, човек и кулинар, на който искрено се възхищавам:



И бих искала да споделя тази награда с други три момичета, на чиито творения и блогове искрено се възхищавам:

Леви @ CookiBooki
и
Ели @ Моите любими рецепти
и разбира се!!
Катерина @ Наслада с Катерина!


Следващата награда ми е от Мони@ Магия с Мони - слънчева и позитивно заредена награда, като самата Мони:


И ми се иска да я споделя с очарователните кулинари и блогъри:

Станислава @ Ароматно в кулата на вещицата
и
Вики @ Good to the Last Drop


И сега на мой ред би искала да споделя следващата малка награда, която не съвсем скОпосно :)) стъкмих сама, с всички момичета, които ме дариха с тия прекрасни награди и заредиха ежедневието ми с настроение и позитивизъм:



Зиче @ Черпак с мерак
Мони@ Магия с Мони
Еликсир @ Кулинарен еликсир
Ина @ Osсigеno
Таня @ Аз готвя ...една кулинарна авантюра
Буба @ Sugar Coated Nothings
Гуинет @ Good for the Soul

Благодаря ви, мои любими приятели, че ви има и че ме навестявате, вдъхновявате и подкрепяте!!






No comments:

Post a Comment

Blogging tips